Cavtat Hotel

Cavtat, Dubrovnik-området
Cavtat Hotel er et utmerket valg for ivrige svømmere som ønsker å boltre seg i Adriaterhavets krystallklar vann. Denne rene og uberørte bukten byr på en
utmerket base for sightseeing og fritidsaktiviteter. Eiendommen ligger i Cavtat sentrum, 50 m fra sjøen, 400 m fra stranden, 700 m fra gamlebyen i Cavtat, 6 km fra Dubrovnik lufthavn og 18
km fra Dubrovnik sentrum.

Fasiliteter og tjenester inkluderer restaurant, snacksområde, bar, terrasse, solarium, hage, svømmebasseng, trådløs Internettilgang, parkering, heis og 24-timers resepsjon.

Rommene har telefon, TV, safe, air condition, trådløs internettilgang, hårføner og bad.

Juniorsuiter har også balkong eller terrasse og stue.

Vær oppmerksom på at noen av fasilitetene ovenfor kan være stengt på grunn av vær-/sesongforhold.

Adresse: Tiha 8, 20210 Cavtat, Kroatia.

Aircondition
Heis
Basseng
Safe
24 timers resepsjon
Bilparkering
Kredittkort - Amex/Visa/Mastercard
Valutaveksling
Vaskerom
TV
Strykeutstyr
Bar
Restaurant
Spa-fasiliteter
Strand: 50 m
Sentrum: 18 km
Flyplass: DBV 6 km

Offisiell klassifisering mangler
  • Spa
  • Ligger nær strand/badested
Se pris og bestill
Hotellfakta
  • Basseng
    Ja
  • Restaurant
    Ja
  • Bar
    Ja
  • WiFi
    Ja
  • Heis
    Ja
  • Nærmeste sentrum
    18 km
  • Nærmeste strand/badested
    50 m

PRISER OG BESTILLING

Nødvendige informasjonskapsler hjemmesiden brukelig ved at de aktiverer grunnleggende funksjoner som sidenavigasjon og tilgang til sikre områder av nettsiden. Hjemmesiden vil ikke fungere optimalt uten disse informasjonskapslene.
Funksjonelle informasjonskapsler gjør det mulig å lagre informasjon om hvordan hjemmesiden ser ut eller oppfører seg. Som f.eks. språket du velger og regionen du befinner deg i. Disse er nødvendig for at siden skal fungere optimalt.
Statistiske informasjonskapsler samler informasjon om brukerne og hjelper oss til å forstå samhandlingen mellom brukeren og hjemmesiden.
Markedsførings-cookies brukes til å spore brukernes aktivitet på hjemmesiden. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte brukeren, og dermed mer verdifulle for utgivere og tredjeparts-annonsører.