Bristol Hotel Opatija by Luminor Hotel Collection

Hotell Bristol kombinerer stilig Habsburg stil med alle bekvemmeligheter til et moderne velkjent hotell. Nyt kroatiske spesialiteter og god kaffe eller
slapp av i et spa og skjønnhetsområde. Hotellet tilbyr et fint miljø for alt fra bryllup til familiesammenkomster til møter, Hotellet ligger 200 meter fra det kroatiske Turistmuseum, 400 meter
fra stranden og 300 meter fra Opatija sentrum.

På hotellet er det restaurant, heis, WiFi, businessenter, konferanserom, badstue, treningsrom og 24-timers resepsjon.

Rommene har telefon, tv, aircondition, minibar (ekstra gebyr), safe, WiFi, hårføner og bad.

Vær oppmerksom på at noen av de ovennevnte fasilitetene kan bli stengt på grunn av været/årstiden.

Addresss: Ulica Marsala Tita 108, 51410 Opatija, Kroatia.

Aircondition
Heis
Safe
24 timers resepsjon
Bilparkering
Bilparkering (mot betaling)
Kredittkort - Amex/Visa/Mastercard
Valutaveksling
Gratis wifi
Hage
Vaskerom
Klesrens
TV
Strykeutstyr
Bar
Restaurant
Frokostrom
Lekeområde for barn
Treningsrom/treningsfasiliteter
Badstue
Spa-fasiliteter
Strand: 400 m
Sentrum: 300 m
Flyplass: RJK 40 km, PUY 100 km

Offisiell klassifisering mangler
  • Treningsrom
  • Spa
  • Lekeplass
Se pris og bestill
Hotellfakta
  • Restaurant
    Ja
  • Bar
    Ja
  • WiFi
    Ja
  • Heis
    Ja
  • Nærmeste sentrum
    300 m
  • Nærmeste strand/badested
    400 m

PRISER OG BESTILLING

Nødvendige informasjonskapsler hjemmesiden brukelig ved at de aktiverer grunnleggende funksjoner som sidenavigasjon og tilgang til sikre områder av nettsiden. Hjemmesiden vil ikke fungere optimalt uten disse informasjonskapslene.
Funksjonelle informasjonskapsler gjør det mulig å lagre informasjon om hvordan hjemmesiden ser ut eller oppfører seg. Som f.eks. språket du velger og regionen du befinner deg i. Disse er nødvendig for at siden skal fungere optimalt.
Statistiske informasjonskapsler samler informasjon om brukerne og hjelper oss til å forstå samhandlingen mellom brukeren og hjemmesiden.
Markedsførings-cookies brukes til å spore brukernes aktivitet på hjemmesiden. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte brukeren, og dermed mer verdifulle for utgivere og tredjeparts-annonsører.