Se hotell (40)

Reiser til Japan

En reise til Japan er en fengslende vandring mellom kontraster; her går tusenårig historie og hypermoderne, teknologisk innovasjon hånd i hånd.
Besøk templene med sine urgamle tradisjoner og ritualer, før du setter kurs mot en av de utallige karaokebarene for en betydelig mer jordnær opplevelse. Tusenvis av spennende opplevelser venter den nysgjerrig tilreisende, og japanerne selv er ofte mer enn villige til å vise og fortelle oss om landets kultur og særegenheter. Når du bestiller en reise til Japan bor du i landets enorme hovedstad Tokyo.

Vings reiser til Japan

Om du er ute etter en annerledes og eksotisk opplevelse er det på tide med en reise til Japan. Når du bestiller en reise med Ving kan du velge hvor lenge du vil være borte, men her lønner det seg ikke å være knipen på antall dager, for i Japan er det så uendelig mye å oppleve. Om du reiser til Tokyo i månedsskiftet mars/april kan du oppleve Sakura, kirsebærblomstringen som er litt av en folkefest i Japan. Det beste stedet for dette i Tokyo er Ueno-parken, hvor det er mer enn tusen kirsebærtrær.
Finn ditt hotell

Reiser til Japan

Tokyo
Spis sushi, syng karaoke, se sumobryting og besøk noen av de merkelige temarestaurantene japanere har slik forkjærlighet for. Velkommen til Tokyo – en verden for seg selv!

Finn reise til Japan
Nødvendige informasjonskapsler hjemmesiden brukelig ved at de aktiverer grunnleggende funksjoner som sidenavigasjon og tilgang til sikre områder av nettsiden. Hjemmesiden vil ikke fungere optimalt uten disse informasjonskapslene.
Funksjonelle informasjonskapsler gjør det mulig å lagre informasjon om hvordan hjemmesiden ser ut eller oppfører seg. Som f.eks. språket du velger og regionen du befinner deg i. Disse er nødvendig for at siden skal fungere optimalt.
Statistiske informasjonskapsler samler informasjon om brukerne og hjelper oss til å forstå samhandlingen mellom brukeren og hjemmesiden.
Markedsførings-cookies brukes til å spore brukernes aktivitet på hjemmesiden. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte brukeren, og dermed mer verdifulle for utgivere og tredjeparts-annonsører.