Se hotell (4)

Reiser til Norge

Det er ikke tilfeldig at nasjonalsangen starter med "Ja, vi elsker dette landet", for her i vårt kjære moderland er det mye å elske. Fantastiske fjorder, tradisjonelle fiskevær, enestående natur, mektige fjell og flotte byer.

Det er mye man kan si om Norge, men én ting er i hvert fall sikkert: Norge er et vakkert land! Været er kanskje ikke så gjestmildt og den lange formen gjør det til et upraktisk reisemål for turister som vil ha alt på ett brett, men kanskje er det også akkurat dette som gjør landet så spennende. Det er kanskje et lite land, men vi er store på muligheter.

Nå tilbyr Ving reiser med rutefly til Svalbard - verdens mest eksotiske reisemål.

Finn ditt hotell
Vær
Når er det best vær på Svalbard?
Man reiser ikke til Svalbard for varme, men tvert imot for å oppleve arktisk natur. Det er minusgrader mer eller mindre året rundt, unntatt i perioden juni–august når temperaturen ligger på rundt 3-7 grader. Det er kaldest i vintermånedene, særlig mellom desember og mars, og da er det 11-13 minusgrader på dagtid og 18-21 minusgrader om nettene. Snø er mer regelen enn unntaket, og det er mørkt døgnet rundt i vintermånedene. Det er lysest i perioden april–juni, med ca. 7-9 soltimer pr. dag. Juni er den tørreste måneden, med ca. 21 nedbørsfrie dager.

Reiser til Norge

Finn reise til Norge
Nødvendige informasjonskapsler hjemmesiden brukelig ved at de aktiverer grunnleggende funksjoner som sidenavigasjon og tilgang til sikre områder av nettsiden. Hjemmesiden vil ikke fungere optimalt uten disse informasjonskapslene.
Funksjonelle informasjonskapsler gjør det mulig å lagre informasjon om hvordan hjemmesiden ser ut eller oppfører seg. Som f.eks. språket du velger og regionen du befinner deg i. Disse er nødvendig for at siden skal fungere optimalt.
Statistiske informasjonskapsler samler informasjon om brukerne og hjelper oss til å forstå samhandlingen mellom brukeren og hjemmesiden.
Markedsførings-cookies brukes til å spore brukernes aktivitet på hjemmesiden. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte brukeren, og dermed mer verdifulle for utgivere og tredjeparts-annonsører.