Om reisemålet

Hotell - Venezia

Venezia, Italia

I Venezia kan du velge mellom hotell med alt fra to til fem bølger, og du finner sannsynligvis et som passer for perfekt for akkurat deg og lommeboken din.

Filtrer
44 hotell
Filtrer
Hotellstandard
Gjestevurdering
 
3,0
5,0
Avstand til metro
Opptil> 10 000 m
25 m
> 10 000 m
  • WiFi: Mot betaling
  • Restaurant: Nei
  • Bar: Ja
3,5Tripadvisors anmeldelser
Frokostkan kjøpes i tillegg.
  • WiFi: Ja
  • Bar: Ja
  • WiFi: Ja
  • Restaurant: 2 stk.
  • Bar: Ja
4,0/5Gjestenes vurdering
3,5Tripadvisors anmeldelser
Frokost 
Frokostkan kjøpes i tillegg.
  • WiFi: Ja
  • Restaurant: Nei
  • Bar: Nei
4,0Tripadvisors anmeldelser
Frokost 
Frokostkan kjøpes i tillegg.
  • WiFi: Ja
  • Restaurant: Ja
  • Bar: Ja
4,0Tripadvisors anmeldelser
Frokostkan kjøpes i tillegg.
  • WiFi: Ja
  • Restaurant: Nei
  • Bar: Ja
4,2/5Gjestenes vurdering
4,5Tripadvisors anmeldelser
Frokostkan kjøpes i tillegg.
  • WiFi: Ja
  • Restaurant: Nei
  • Bar: Ja
3,5Tripadvisors anmeldelser
Frokost 
Frokostkan kjøpes i tillegg.
  • WiFi: Ja
  • Restaurant: Nei
  • Bar: Ja
3,5Tripadvisors anmeldelser
Frokost 
Frokostkan kjøpes i tillegg.
  • WiFi: Ja
  • Restaurant: Ja
  • Bar: Ja
  • WiFi: Ja
  • Restaurant: Nei
  • Bar: Ja
4,0Tripadvisors anmeldelser
Frokostkan kjøpes i tillegg.
Nødvendige informasjonskapsler hjemmesiden brukelig ved at de aktiverer grunnleggende funksjoner som sidenavigasjon og tilgang til sikre områder av nettsiden. Hjemmesiden vil ikke fungere optimalt uten disse informasjonskapslene.
Funksjonelle informasjonskapsler gjør det mulig å lagre informasjon om hvordan hjemmesiden ser ut eller oppfører seg. Som f.eks. språket du velger og regionen du befinner deg i. Disse er nødvendig for at siden skal fungere optimalt.
Statistiske informasjonskapsler samler informasjon om brukerne og hjelper oss til å forstå samhandlingen mellom brukeren og hjemmesiden.
Markedsførings-cookies brukes til å spore brukernes aktivitet på hjemmesiden. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte brukeren, og dermed mer verdifulle for utgivere og tredjeparts-annonsører.