Er du ikke fornøyd med reisen?

Har du kommet hjem fra ferie og føler at ikke alt levde opp til forventningene? Her finner du informasjon om hvordan du kan reklamere på reisen.

Befinner du deg fortsatt på reisemålet?

Vi vil gjerne ordne opp i problemene dine mens du fortsatt er på ferie, slik at den blir akkurat slik du ønsker. Kontakt oss derfor omgående om du fortsatt befinner deg på stedet.

Skadet eller forsinket bagasje

Skadet eller forsinket bagasje

Er bagasjen din forsinket eller skadet? Da er det flyselskapet du skal kontakte. Finn ditt flyselskap.

Sykdom, skade eller tyveri

Har du vært syk, blitt skadet eller vært utsatt for tyveri? Da kan du kontakte ditt eget forsikringsselskap. Om du kjøpte en reiseforsikring i forbindelse med reisen, skal du fylle ut denne skademeldingen og sende
den til Gouda
.

Leiebil

Ønsker du å reklamere på noe vedrørende leiebilen din, f.eks. ekstrabeløp som har blitt trukket etter hjemkomst og du har leid bilen hos AVIS, kan du enkelt gå inn på AVIS hjemmeside hvor du finner en kopi av fakturaen og kan se hva beløpet gjelder.
Har du andre spørsmål om leiebiler, eller har leid en bil hos SIXT kan du bruke vårt reklamasjonsskjema.

Handler reklamasjonen din om noe annet på reisen?

Om reklamasjonen din handler om noe annet enn det som er nevnt ovenfor, kan du sende den rett til oss. Om du søker om kompensasjon etter hjemkomst, er det viktig at du har tatt kontakt med oss direkte på reisemålet, slik at vi har hatt muligheten til å hjelpe deg på stedet.

For at vi skal kunne følge opp henvendelsen din må vi ha mottatt reklamasjonen senest fire uker etter hjemkomst.

Har du spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss på 23 15 58 88 (mandag – fredag kl. 12–16).