Er du ikke fornøyd med reisen?

Har du kommet hjem fra ferie og føler at ikke alt levde opp til forventningene? Send inn en reklamasjon.

For at vi skal kunne følge opp henvendelsen din må vi ha mottatt reklamasjonen senest fire uker etter hjemkomst.

Skadet eller forsinket bagasje/Sykdom, skade eller tyveri/Leiebil

Skadet eller forsinket bagasje
Er bagasjen din forsinket eller skadet? Da er det flyselskapet du skal kontakte. Finn ditt flyselskap.

Sykdom, skade eller tyveri
Har du vært syk, blitt skadet eller vært utsatt for tyveri? Da kan du kontakte ditt eget forsikringsselskap. Om du kjøpte en reiseforsikring i forbindelse med reisen, skal du fylle ut denne skademeldingen og sende den til Gouda.

Leiebil
Ønsker du å reklamere på noe vedrørende leiebilen din, f.eks. ekstrabeløp som har blitt trukket etter hjemkomst og du har leid bilen hos AVIS, kan du enkelt gå inn på AVIS hjemmeside hvor du finner en kopi av fakturaen og kan se hva beløpet gjelder.
Har du andre spørsmål om leiebiler, eller har leid en bil hos SIXT kan du bruke vårt reklamasjonsskjema.

Gjenglemt på reisen

Hvis du har glemt eller mistet noe i løpet av ferien har du muligheten til å etterlyse det.

Etterlys glemte gjenstander

Befinner du deg fortsatt på reisemålet?

Vi vil gjerne ordne opp i problemene dine mens du fortsatt er på ferie, slik at den blir akkurat slik du ønsker. Kontakt oss derfor omgående om du fortsatt befinner deg på stedet.