Etter hjemreise

Gjenglemte ting, reklamasjon, skadet bagasje. Her finner du nyttig informasjon etter hjemreise.

Gjenglemt på reisen

Har du kommet hjem og oppdager at du har glemt igjen noe på reisen, ta kontakt med vår samarbeidspartner Lost & Found International. De vil hjelpe deg med å etterlyse og eventuelt ettersende funnet hittegods. Du betaler frakt og administrasjonskostnader, fra kr 800, avhengig av hva som skal sendes og hvor det skal sendes fra/til.

Les mer om gjenglemte ting her.

Reklamasjon

På denne siden kan du fylle ut og sende inn din reklamasjon til oss etter reisen. For at vi skal kunne følge opp henvendelsen din må vi ha mottatt reklamasjonen senest fire uker etter hjemkomst.

Forsinket, skadet eller bortkommet bagasje

Er din bagasje skadet eller forsinket, og du flyr med Sunclass Airlines, kan du se på Sunclass sine hjelpesider hvordan du skal forholde deg.

Flyr du med et annet flyselskap er det de du skal kontakte. Du finner flyselskapet på billetten din, på Min Side under din bestilte reise eller under din reise i Vings app.

Finn flyselskapets kontaktopplysninger.

Les mer om forsinket, skadet eller bortkommet bagasje her.

chatbtn