Du kan når som helst ta kontakt med oss i løpet av reisen om du har spørsmål eller trenger hjelp.
Du finner både telefonnummer og e-postadresser på billetten din og i vår Ving-app. Når du ankommer reisemålet ditt får du i tillegg en automatisk sms fra oss med nummeret til vår servicetelefon, som du kan ringe til hele døgnet.
Hvis du befinner deg på et reisemål hvor vi ikke har personale, tar du først kontakt med resepsjonen, flyselskapet eller en annen underleverandør for å få hjelp. Hvis du ikke får tilfredsstillende hjelp, ber vi om at du tar kontakt med oss i Ving. Telefonnummer til både oss og våre underleverandører finner du på billetten din.
Om ferien ikke svarer til forventningene, eller du har mistet noe, skal du umiddelbart ta kontakt med vårt personale på reisemålet. Ønsker du kompensasjon etter hjemkomst er det nemlig nødvendig at vi hadde muligheten til å hjelpe deg på stedet.
I appen vår finner du alt du trenger både før og under reisen. Du kan blant annet:
I appen vår finner du alt du trenger både før og under reisen.