Ving for iPhone og Android
Vi har samlet alt du trenger, både før, under og etter ferien, i appen vår.

Før avreise
- Bli inspirert til reisen din
- Les mer om ditt reisemål og hotell
- Se aktuelle tilbud
- Bestill din reise
- Bestill tilvalg og oppgradere reisen din
- Bestill taxfree
- Sjekk inn i appen
- Ha tilgang på billetten din
- Motta varsler og påminnelser om reisen din

Under reisen
Når du er på reisemålet ditt
- Les om servicen vår og se når du kan møte våre Vingverter
- Se informasjon om våre utflukter
- Bestill taxfree til hjemreisen
- Få beskjed når og hvor bussen henter deg ved hjemreise
- Motta varsler og påminnelser om reisen din

Etter reisen
- Se tilbake på ferien din
- Få inspirasjon til din neste reise
- Kom i kontakt med oss
- Bestill din neste reise
Vanlige spørsmål og svar
Her finner du vanlige spørsmål og svar om appen vår
Hvorfor kan jeg ikke se reisen min i appen?
Er du ansvarlig for bestillingen og hovedreisende, sjekk følgende:
- At du bruker den nyeste versjonen av appen.
- At du er logget inn med samme e-postadresse som du brukte da du bestilte reisen.
Hvis du ikke er logget inn med riktig e-postadresse, skal du ha fått en e-post med en lenke for å opprette et passord. Alternativt kan du klikke på «Glemt passord» her for å få tilsendt en ny e-post.
Hvorfor kan jeg ikke se reisen min, selv om jeg er hovedreisende og innlogget i appen?
Er du allerede logget inn, men ser ikke reisen din? Sjekk følgende:
- At du er logget inn med samme e-postadresse som du brukte ved bestillingen. Hvis ikke, logg inn med riktig e-postadresse.
- Hvis du er logget inn med riktig e-postadresse, kan du prøve å legge til bestillingen manuelt ved å klikke på «Legg til bestilling» på Min side.
- Hvis reisen ikke vises, og siden bare står og laster, kan dette skyldes ustabil internettilkobling. Prøv igjen når tilkoblingen er stabil.
Hvis problemet vedvarer, kontakt Vings kundeservice på telefon [915 08 888](tel:915 08 888).
Har du klart å logge inn, men reisen din vises fortsatt ikke, kan du prøve å logge ut og deretter logge inn igjen.
Vi anbefaler også å avinstallere appen og installere den på nytt, da enkelte problemer kan vedvare selv etter en oppdatering.
Hvorfor kan jeg som medreisende ikke se reisen min i appen?
Er du medreisende på en bestilling og kan ikke se reisen? Slik gjør du:
- Be hovedreisende om å invitere deg via funksjonen «Inviter medreisende», som finnes under «Bestilling og betaling» på Min side i appen. Hovedreisende legger da til e-postadressen du ønsker å bli invitert på.
Jeg har ikke en konto/Min side og er medreisende på en bestilling. Hvordan kan jeg se reisen i appen?
Hvis du ikke har en konto/Min side hos Ving, må du opprette en. Etter det kan du be hovedreisende om å gi deg tilgang til reisen via funksjonen «Inviter medreisende» under «Bestilling og betaling» på Min side i appen. Hovedreisende legger inn e-postadressen du brukte da du opprettet Min side-profilen din.
Merk at det kun er mulig å bli invitert som medreisende før reisen har startet.