PART OF THE THOMAS COOK GROUP
SunnyHeart1 link
SunnyHeart2 link
SunnyHeart3 link
SunnyHeart4 link
SunnyHeart5 link
SunnyHeart6 link

Rett fra hjertet.

For noen år siden byttet vi logo til et hjerte. Ingen stor sak, tenker du kanskje, men for oss betyr det mye. Veldig mye. Det er nemlig slik at for oss i Ving er det én sak som er viktigere enn alt annet: Å gi deg de beste ukene i året. For å lykkes med det jobber vi for å være personlige, nytenkende og for at det skal være trygt å reise med oss. Og for at du skal få den ferien som passer akkurat deg, uansett hvem du er og uansett hvordan du vil at disse ukene skal se ut.

Det kan virke som en umulig oppgave å tilfredsstille alle smaker og behov, men det er dette vi brenner for og dette vi legger hele vårt hjerte i. Det er derfor vi skapte Sunwing Family Resorts for deg som reiser med barn og Sunprime Hotels for deg som reiser uten barn. Det er derfor vi har et eget flyselskap, Thomas Cook Airlines Scandinavia, som lar deg sjekke inn bagasjen i hotellresepsjonen når du bor på våre egne hotell. Det er derfor vi kan tilby alt fra storbyreiser til behagelige solreiser med All Inclusive, gratis WiFi, spa på hotellet og basseng rett utenfor balkongdøren.

Etter noen år med hjertet som symbol kan vi konstatere at forandringen har blitt en suksess. Vi har som selskap blitt synligere, og det har blitt tydligere hva vi står for. Det er også derfor ”The Sunny Heart” nå er logoen og symbolet for hele konsernet vårt, Thomas Cook Group.

Vi har tatt frem en film som viser hva hjertet står for, og hvorfor vi har gjort denne forandringen. Filmen har blitt vist internt for alle som jobber i Ving, og nå kan også du se den her.

Christian Grønli
Adm. dir., Ving Norge




Gode grunner til å reise med Ving!

Oppgrader din ferie med Ving

All vår kunnskap på kjøpet

Vi har arbeidet med reiser i over 50 år, og akkurat nå har vi mer enn 178 reisemål i 38 land. Vi flyr ca. 400 000 reiseglade hvert år, og mange av disse kan fly direkte fra sin hjemby til sin feriedestinasjon. Våre kunder har gitt oss høy erfaring og mye kunnskap om hva som er viktig for våre reisende. Hvis ukene med oss skal bli årets beste må alt fra de små detaljene til de store hendelser fungere perfekt.

Vårt kundeløfte

Vi selger ikke bare reiser. Vi selger forventinger, opplevelser og minner. Vårt mål er at gjestene våre skal få de beste ukene i året med opplevelser som gjør at feriefølelsen sitter i lenge.

Les mer Skjul tekst

Ved å vise omtanke i alt vi gjør og alltid holde det vi lover skaper vi en positiv kunderelasjon og lojale kunder. Vi leder utviklingen i bransjen og med innsikt i kundens behov jobber vi med kontinuerlige forbedringer og utvikling av nye produkter og servicekonsept.

Les mer om vårt kundeløfte .

Bo bedre. Mye bedre.

Ikke engang vi kan påvirke om solen skinner når akkurat du er på ferie. Men det vi kan påvirke er hvordan du bor. Vi vet at hotellet er veldig viktig for at din ferie skal bli en suksess. Ingenting får ødelegge årets beste uker! Derfor har vi lyttet til våre gjesters vurderinger og valgt alle våre hotell med stor omsorg.

Les mer Skjul tekst

Uansett hvilket hotell du tilslutt velger, kan du være sikker på at vi har kontrollert alt fra barnesikkerhet og service, til den generelle tilstanden av hotellet. Vi har en rad ulike hotellkonsept for at alle skal kunne finne det hotellet som er riktig for dem. Noen retter seg mot barnefamilier, som for eksempel vår egen hotellkjede Sunwing Family Resorts. Andre passer best for voksne som reiser uten barn, som for eksempel Sunprime Hotels.

Eksperthjelp før du drar på ferie...

Vi vet hvor viktig det er å få hjelp og rett veiledning før du tar en avgjørelse og bestiller din reise. Vi i Ving har tatt frem flere ulike hjelpemidler for å forenkle hele prosessen for deg. Under Ving Reiseinformasjon har vi samlet vanlige spørsmål og svar, informasjon om hvordan du bestiller, hvilke regler som gjelder, og mange andre gode tips og råd rundt reisen din. Ta kontakt med oss via Chat, e-post, blogg.ving.no, Twitter eller Facebook. Still spørsmål og få raske svar av våre reiseeksperter.

Les mer Skjul tekst

Du kan selvfølgelig også konktakte oss via telefon eller epost, eller laste ned våre populære reiseguider som inneholder restauranttips, forslag til utflukter eller fakta om landet. Når du har bestilt din reise sender vi mer informasjon om ditt reisemål i god tid innen avreise via e-post.

...og full service når du er på plass

Vår service tar ikke slutt etter at du har bestilt. På de fleste av våre reisemål har vi eget personal som er tilgjengelig om du behøver hjelp med noe, har spørsmål, eller vil ha tips om severdigheter, strender eller utflukter.

Les mer Skjul tekst

Vi har også vår servicetelefon der du kan nå oss døgnet rundt, i tillegg til at vi har vår SMS-tjeneste som gir deg gratis tips og tilbud under reisen. Samt informasjon om det skulle oppstå flyforsinkelser for eksempel. På våre egne hotell, Sunwing Family Resorts og Sunprime Hotels tilbyr vi også innsjekking på hotellet for at du skal slippe kø på flyplassen.

Fleksibilitet og valgfrihet fra A-Å

Alle er forskjellige – spesielt våre kunder. Noen vil ha alt inkludert i sin reise, mens andre bare bestille en flybillett. Vi gir deg full fleksibilitet og valgfrihet til å sette sammen din reise akkurat som du ønsker.

Les mer Skjul tekst

Den som vil kan få hjelp til å på forhånd booke alt fra leiebil, barneseng, transport til og fra flyplassen, Spabehandlinger, musikalbilletter og utflukter. Vi hjelper deg gjerne, det finnes ingen ekstra servicekostnad.

Åpent kjøp, avbestillinger og endringer

Vi vet at ikke alt alltid blir som planlagt. Selv om du har bestilt reisen din kan det skje ting som gjør at man må endre planene. Når du reiser med Ving, har du åpent kjøp i 7 dager fra du har booket din charterreise (åpent kjøp gjelder ikke reiser med kort tid til avreise, eller reiser med rutefly).

Les mer Skjul tekst

Vår avbestillingsforsikring er spesielt tilpasset våre reiser, og er bra å ha selv om du har beskyttelse i egen forsikring. Med vår forsikring kan du alltid avbestille og få pengene tilbake, om du eller noen i din nærmeste familie blir syk. (Mot lege-/dødsattest og gebyr på 500 kroner.)

Reis først, og betal senere

Med MyHoliday Card kan du reise nå og betale senere. Vårt feriekort koster ingenting, og kan brukes som et vanlig kort i minibanker i Norge og utlandet. Du kan også velge å betale reisen rentefritt innen 4-6 måneder. Med MyHoliday Card kan du betale reisen, ta ut valuta på reisemålet, handle feriegavene og betale restaurantregningene, og når du kommer hjem får du kontoutskrift/faktura med oversikt over alle transaksjoner du har foretatt.

Les mer Skjul tekst

MyHoliday Card er også en god sparekonto. Du får en sparerente på 1,50 % fra første krone, uten uttaksbegrensninger. Avtal faste månedlige trekk fra lønnskontoen din - og gled deg til neste ferietur. Reisen betaler du med MyHoliday Card. Har du ikke spart opp nok, kan resten dekkes av kreditten du har i kortet.

Fordi du fortjener det beste!

Når du bestiller med de største får du også de beste avtalene. Ving er størst på golfreiser, og store på fotballreiser. Vi vet hvor de beste golfbanene er, og samarbeider med store fotballklubber så du kan følge ditt lag på hjemmebane. Det skal lønne seg og reise med Ving.

Trygghetsgaranti – med Norges største reisearrangør

Å ta ferie med Norges største reisearrangør innebærer mange fordeler. Men fremfor alt er det trygghet. Det kan alle som har vært med på en flyforsinkelse, en streik, en innstilt avgang eller som har vært med på andre problemer som har påvirket ferien skrive under på.

Les mer Skjul tekst

Som kunde hos Ving dekkes du av de garantiene som gis av Reisegarantifondet, og du er beskyttet av pakkereiseloven. Det betyr at hvis reisen ikke lar seg gjennomføre grunnet konkurs, akkord eller insolvens hos arrangøren får du pengene tilbake. Alle våre pakkereiser er dekket av Reisegarantifondet, enten du reiser med charterfly eller rutefly. Det skal være trygt å velge Ving.

Synspunkter og andre tilbakemeldinger - tas imot med takk!

Lever vi opp til alt vi lover? De eneste som kan svare på dette, er selvfølgelig våre kunder. Vårt spørreskjema som sendes ut via e-post til alle våre kunder etter hjemkomst, er Nordens største kundeundersøkelse og ligger til grunn for alt utviklingsarbeid innen hotell, reisemål og service.

Les mer Skjul tekst

Dine årlige svar er gull verdt og gir oss en sjanse til å bli enda bedre. Er du misfornøyd med din reise og vil reklamere vil vi selvfølgelig vite dette også. Så fort som mulig. Siden våren 2010 har vi arbeidet med et stort prosjekt der målet er å løse de fleste klager direkte på reisemålet. Du skal ikke behøve å vente til du kommer hjem med å fortelle om din klage. Da er jo ferien allerede over.

Chat med oss

Man-tor: 08.30-21.00
Fre: 08.30-18.00
Lør: 10.00-15.00
Søn: 12.00-16.00

Start chat