Ving Camp Palma, Mallorca

Ving Camp

Ving Camp Palma 2022

Når: 21. mai–28. mai 2022
Hvor: Sunprime Waterfront, Playa de Palma, Mallorca
Pris: fra 13 555,–
Avreise fra: Oslo, Bergen og Kristiansand

Kickstart sommeren med vårens råeste treningsreise!

For 9. gang arrangerer vi vår populære Ving Camp Palma!
Med hjelp av våre dyktige instruktører får du muligheten til å utfordre deg selv i et variert og tøft program med blant annet yoga, dansekoreografi med høy intensitet, militærinspirerte øvelser og Boot Camp. Dette kombineres selvfølgelig med strandliv. Du vil også få tid til å utforske sjarmerende Palma.

Bilde fra tidligere Ving Camp på Mallorca
Bilde fra tidligere Ving Camp på Mallorca
Bilde fra tidligere Ving Camp på Mallorca

Treningsprogram

Daglig kan du velge mellom 4 – 6 økter med stor variasjon. Her ser du eksempler på timer som tilbys. Detaljert program sendes på mail ca. to uker før avreise.

Koreografi og trinn:

Høypuls & Aerobic: Enkel koreografi med høy treningseffekt og inspirerende trinn.
Dance Your Ass Off: Dans deg gjennom sang etter sang med enkle trinn.
DANCE UP! Et fyrverkeri av en dansetime! Lev deg inn i en rekke ulike dansestiler og slå deg løs. Fengende musikk og enkle trinn. Timen er bygget opp med ulike trinnkombinasjoner sang for sang - passer for absolutt alle!
DISCOMANIA: Bli med på et skikkelig 70-talls DISCOparty! Enkel koreografi og danseglede til fengende disco-hits!
CARDIO PARTY: Energisk kondisjonstime på gulv med enkle trinn, inspirerende musikk og høy treningseffekt!

**Høypuls & Aerobic:** Enkel koreografi med høy treningseffekt og inspirerende trinn. **Dance Your Ass Off:** Dans deg gjennom sang etter sang med enkle trinn. **DANCE UP!** Et fyrverkeri av en dansetime! Lev deg inn i en rekke ulike dansestiler og slå deg løs. Fengende musikk og enkle trinn. Timen er bygget opp med ulike trinnkombinasjoner sang for sang - passer for absolutt alle! **DISCOMANIA:** Bli med på et skikkelig 70-talls DISCOparty! Enkel koreografi og danseglede til fengende disco-hits! **CARDIO PARTY:** Energisk kondisjonstime på gulv med enkle trinn, inspirerende musikk og høy treningseffekt!

Styrke:

Bootcamp: Klassisk stasjonsbasert bootcamptrening etter sirkeltreningsprinsipper.
U Go, I Go: Partnertrening/lagstrening hvor du konkurrerer med en annen på antall repetisjoner og tid. Campens høydepunkt for deg med litt konkurranseinstinkt.
Sterk med strikk: Ulike styrkeøvelser i der både pust og muskulatur får kjørt seg.
Tabata: Med enkle kroppsvektsøvelser og 20 sekunders-intervaller blir dette en effektiv og intensiv time som vil merkes i både puls og muskulatur.
Kjernetrening: Kjernen er knutepunktet i kroppen, og vi er avhengig av at den er både sterk og aktivert for å få mest mulig ut av aktivitetene vi gjør. På denne timen får du enkle, effektive øvelser.
BeachWOD: Oppmøte på stranda, i det vi bruker både land og strand til å få unna en svettefest uten like. Økta passer for absolutt alle.
SOMA MOVE®: En helhetlig treningsform som er atletisk og sterk, men samtidig myk. Du jobber med kroppen som eneste verktøy, og timen foregår barbent på yogamatte.

**Bootcamp:** Klassisk stasjonsbasert bootcamptrening etter sirkeltreningsprinsipper. **U Go, I Go:** Partnertrening/lagstrening hvor du konkurrerer med en annen på antall repetisjoner og tid. Campens høydepunkt for deg med litt konkurranseinstinkt. **Sterk med strikk:** Ulike styrkeøvelser i der både pust og muskulatur får kjørt seg. **Tabata:** Med enkle kroppsvektsøvelser og 20 sekunders-intervaller blir dette en effektiv og intensiv time som vil merkes i både puls og muskulatur. **Kjernetrening:** Kjernen er knutepunktet i kroppen, og vi er avhengig av at den er både sterk og aktivert for å få mest mulig ut av aktivitetene vi gjør. På denne timen får du enkle, effektive øvelser. **BeachWOD:** Oppmøte på stranda, i det vi bruker både land og strand til å få unna en svettefest uten like. Økta passer for absolutt alle. **SOMA MOVE®:** En helhetlig treningsform som er atletisk og sterk, men samtidig myk. Du jobber med kroppen som eneste verktøy, og timen foregår barbent på yogamatte.

Yoga & restitusjon:

GLOBAL YOGA MORNING FLOW: En enkel og dynamisk yogatime. Fokus er naturlig flyt gjennom hele timen, der pust og bevegelse synkroniseres.
GLOBAL YOGA YIN YANG: Yogatime der du får utforsket kontrastene mellom styrke og kraft, og stillhet og ro. Yin er ro, hvile og stillhet, og Yang er sol, energi og kraft. I timen vil du møte både karftfulle og rolige sekvenser, og du vil lære hvordan du kan oppnå balanse i livet, også utenfor matten.
MINDFUL STRETCH: En rolig og meditativ klasse, som inneholder både mindfulness, stretching og avspenning. Klassen avsluttes med en lang avspenning, og timen passer for alle som ønsker å roe ned og balansere energien
Massasjerulle & triggerpoint: Restitusjon og egenmassasje for en restituert, avspent og sprek kropp klar for nye utfordringer.

**GLOBAL YOGA MORNING FLOW:** En enkel og dynamisk yogatime. Fokus er naturlig flyt gjennom hele timen, der pust og bevegelse synkroniseres. **GLOBAL YOGA YIN YANG:** Yogatime der du får utforsket kontrastene mellom styrke og kraft, og stillhet og ro. Yin er ro, hvile og stillhet, og Yang er sol, energi og kraft. I timen vil du møte både karftfulle og rolige sekvenser, og du vil lære hvordan du kan oppnå balanse i livet, også utenfor matten. **MINDFUL STRETCH:** En rolig og meditativ klasse, som inneholder både mindfulness, stretching og avspenning. Klassen avsluttes med en lang avspenning, og timen passer for alle som ønsker å roe ned og balansere energien **Massasjerulle & triggerpoint:** Restitusjon og egenmassasje for en restituert, avspent og sprek kropp klar for nye utfordringer.

Løp & kondisjon:

Funrun: På denne timen er det jogge- og løpeglede i et jevnt, godt tempo som står i fokus. Nøkkelordet er pratetempo, og du skal klare å puste hovedsakelig gjennom nesa fra start til slutt.
Løpeintervaller: En prestasjonsfremmende time med mål om å jobbe i intervaller med god kvalitet hele veien. Intervallene vil variere fra korte spurter til lengre arbeidsperioder.
Bakkeintervaller: Fraspark, snert i beina og fart i kroppen er en viktig del av å forbedre kroppens arbeidskapasitet. I tillegg er det enkelt og supereffektivt! Denne timen vil bestå av korte, effektive intervaller der vi alle jobber etter eget nivå.

**Funrun:** På denne timen er det jogge- og løpeglede i et jevnt, godt tempo som står i fokus. Nøkkelordet er pratetempo, og du skal klare å puste hovedsakelig gjennom nesa fra start til slutt. **Løpeintervaller:** En prestasjonsfremmende time med mål om å jobbe i intervaller med god kvalitet hele veien. Intervallene vil variere fra korte spurter til lengre arbeidsperioder. **Bakkeintervaller:** Fraspark, snert i beina og fart i kroppen er en viktig del av å forbedre kroppens arbeidskapasitet. I tillegg er det enkelt og supereffektivt! Denne timen vil bestå av korte, effektive intervaller der vi alle jobber etter eget nivå.

Instruktørene

Instruktør Sølve Sundrehagen

Sølve Sundrehagen

Sølve er personlig trener og har jobbet seg opp til å bli en kjent profil i treningsbransjen som fitnessinstruktør siden 2003. Han underviser i alt fra kondisjons- og styrketimer til step og dans, men trives aller best med trening som sørger for at svetten renner og hjertet smiler. Sølves treningstimer kjennetegnes av god treningseffekt, inspirerende coaching og folkelig humor. Sølve har vært med oss fra starten, og er en viktig trivselsfaktor på våre Ving Camp`er!

Instagram: @solvesundrehagen

Sølve er personlig trener og har jobbet seg opp til å bli en kjent profil i treningsbransjen som fitnessinstruktør siden 2003. Han underviser i alt fra kondisjons- og styrketimer til step og dans, men trives aller best med trening som sørger for at svetten renner og hjertet smiler. Sølves treningstimer kjennetegnes av god treningseffekt, inspirerende coaching og folkelig humor. Sølve har vært med oss fra starten, og er en viktig trivselsfaktor på våre Ving Camp`er! **Instagram:** [@solvesundrehagen](https://www.instagram.com/solvesundrehagen/)+
Instruktør Katarina Leopax

Katarina Leopax

Katarina har drevet med mange ulike aktiviteter opp igjennom årene, alt fra ridning til kick-boxing. I dag jobber hun som PT på SATS Sjølyst og har gruppetimer innen løping, sykling og styrke. Det er Katarina som pusher oss på strandtimene med alt fra intervaller til Kick-boxing! Med hennes smittende humør og kvikke replikker, blir hun elsket av våre deltagere. Hun er også utdannet økonom og NLP Coach.

Katarina har drevet med mange ulike aktiviteter opp igjennom årene, alt fra ridning til kick-boxing. I dag jobber hun som PT på SATS Sjølyst og har gruppetimer innen løping, sykling og styrke. Det er Katarina som pusher oss på strandtimene med alt fra intervaller til Kick-boxing! Med hennes smittende humør og kvikke replikker, blir hun elsket av våre deltagere. Hun er også utdannet økonom og NLP Coach.
Instruktør Eva Katrine Thomsen

Eva Katrine Thomsen

Eva Katrine er en unik og pedagogisk danse – og gruppetreningsinstruktør med en master i idrettspsykologi og coaching fra Norges Idrettshøyskole. Hun er også Global Yoga-lærer. Eva Kathrine har danset og beveget seg til musikk hele livet, og er hun den perfekte instruktøren for deg som vil ha treningsopplevelser du aldri glemmer. Eva Katrine har hovedansvar for våre yoga og SOMA MOVE timer på turen.

Instagram: @evakatrineth

Eva Katrine er en unik og pedagogisk danse – og gruppetreningsinstruktør med en master i idrettspsykologi og coaching fra Norges Idrettshøyskole. Hun er også Global Yoga-lærer. Eva Kathrine har danset og beveget seg til musikk hele livet, og er hun den perfekte instruktøren for deg som vil ha treningsopplevelser du aldri glemmer. Eva Katrine har hovedansvar for våre yoga og SOMA MOVE timer på turen. **Instagram:** [@evakatrineth](https://www.instagram.com/evakatrineth/)+

Hva er inkludert?

  • Flyreise t/r inkl. mat på flyet
  • Innsjekket bagasje
  • Transport mellom flyplass og hotell t/r
  • Overnatting 7 netter i delt rom
  • Frokost og middag hver dag (halvpensjon inkl. drikke)
  • Fyldig og variert treningsprogram hver dag
  • Profilerte instruktører
  • Klimakompensasjon

Valgfrie tillegg:

  • Tillegg for å bo alene (fra 3 400,–)
  • Avbestillingsforsikring (329,–)
  • Reiseforsikring (464,–)
  • All Inclusive (1 445,–)

Mer informasjon

Hvem passer turen for?

Mye trening og litt avslapning, eller mye avslapning og litt trening? Du velger selv hvor mye du vil delta. Trenerteamet er dyktige instruktører med lang erfaring som lover at du vil bli utfordret uansett hvilke forutsetninger du kommer med. Bli med på en uke med masse humor, glede og inspirasjon!

Romfordeling:

For at reisen skal være både rimelig og sosial kan vi plassere deltakere på rom sammen to og to. Det hender imidlertid at antallet deltakere ikke går opp, og i slike tilfeller må du betale et tillegg for eget rom. Det samme gjelder også hvis den du reiser sammen med avbestiller oppholdet. Ønsker du å bo alene er det selvsagt også fullt mulig.

Flytider:

Oslo lufthavn Gardermoen/Sunclass Airlines
Avreise: lørdag 21.mai kl. 07.00, ankomst Palma kl. 10.25
Ankomst ved hjemreise: lørdag 28.mai kl. 15.20, avreise fra Palma kl. 11.55

Bergen Lufthavn Flesland/SAS
Avreise: lørdag 21.mai kl. 09.15 , ankomst Palma kl. 12.40
Ankomst ved hjemreise: lørdag 28.mai kl. 17.10, avreise Palma kl. 13.40

Kristiansand Lufthavn Kjevik/Sunclass Airlines
Avreise: lørdag 21.mai kl. 15.30 , ankomst Palma kl. 18.45
Ankomst ved hjemreise: lørdag 28.mai kl. 14.00, avreise fra Palma kl. 10.45

Obs! På grunn av sen ankomst, vil ikke deltagere fra Kristiansand få mulighet til å være med på ankomstdagen.

Flytidene kan bli endret. Forhold deg til tidene som står på billetten din.

Om hotellet

Sunprime hotels

Sunwing Waterfront, Mallorca

Velkommen til Sunprime Waterfront – et utmerket valg hvis du vil bo ved stranden med kort vei til Palma by. På Sunprime Hotels er alle forutsetninger til stede for å få en ferie helt på dine premisser.

Velkommen til Sunprime Waterfront – et utmerket valg hvis du vil bo ved stranden med kort vei til Palma by. På Sunprime Hotels er alle forutsetninger til stede for å få en ferie helt på dine premisser.

Spørsmål og ytterligere informasjon

For spørsmål om trening og program på turen kontakt jorn_solve@hotmail.com

For spørsmål om fly eller hotell - trening@ving.no

Bærekraftig valg

Klimakompenserte reiser

Vi klimakompenserer alle flyreiser uansett flyselskap. I tillegg klimakompenserer vi hotelloppholdet ditt dersom du bor på Sunwing Family Resorts, Ocean Beach Club eller Sunprime Hotels. Det samme gjør vi med busstransporten på reisemålet. Bra, ikke sant?

Vi klimakompenserer alle **flyreiser** uansett flyselskap. I tillegg klimakompenserer vi hotelloppholdet ditt dersom du bor på **Sunwing Family Resorts**, **Ocean Beach Club** eller **Sunprime Hotels**. Det samme gjør vi med **busstransporten** på reisemålet. Bra, ikke sant?
Nødvendige informasjonskapsler hjemmesiden brukelig ved at de aktiverer grunnleggende funksjoner som sidenavigasjon og tilgang til sikre områder av nettsiden. Hjemmesiden vil ikke fungere optimalt uten disse informasjonskapslene.
Funksjonelle informasjonskapsler gjør det mulig å lagre informasjon om hvordan hjemmesiden ser ut eller oppfører seg. Som f.eks. språket du velger og regionen du befinner deg i. Disse er nødvendig for at siden skal fungere optimalt.
Statistiske informasjonskapsler samler informasjon om brukerne og hjelper oss til å forstå samhandlingen mellom brukeren og hjemmesiden.
Markedsførings-cookies brukes til å spore brukernes aktivitet på hjemmesiden. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte brukeren, og dermed mer verdifulle for utgivere og tredjeparts-annonsører.