Reisetips

La deg inspirere av andres opplevelser! Her finner du reisetips og forslag skrevet av våre gjester.

Husk også å legge inn ditt reisetips!

Velg land og deretter landets reisemål i rullegardinmenyen under for å få en liste over reisetips fra området.

Skrevet av:guritur
    24.11.2016

Sport & aktiviteter

Vi har ikke bodd på hotell Boutique 5, men vi var innom i juni og spiste lunsj og fikk en hyggelig omvisning. Flott sted, god mat, meget rent og pent, litt eksklusivt og - stille. Etter vår smak et godt valg for voksne folk med ønske om rolig og avslappende ferie.

Vi er godt kjent på Rhodos og har te nkt oss et opphold på Boutique 5. Kanskje deler vi ferien i to; en periode i Rhodos By og en periode i Kiotari.
    Vi velger da rom i B.5 uten basseng. Disse er mer enn store nok og ligger faktisk øverst med best havutsikt og stor terrasse - kjempeflotte rom. Det er god plass ved fellesbassenget og nede på stranda hvis man skal sole seg.

Vi har alltid leiebil på ferie, og særlig nyttig er nok dette i Kiotari som kan sies å være noe avsides. Men det er aldri lange avstander på Rhodos og veiene blir stadig bedre. God ferie, hilsen I. og T., Oslo

Reiste i juni 2016

Skrevet av:evertonsfarqa
    08.09.2016

Reiste i september 2016

Skrevet av:jonne.oven
    22.07.2014

Total avslapping. Hvis vi ikke ville spise på hotellet, var vi nesten avhengig av taxi eller leiebil.

Reiste i juni 2013

Skrevet av:rkvarv
    30.07.2012

Sport & aktiviteter

Rhodos Princess Hotell var kjempeflott. Maten var god. Rommene var fine. Stranden var veldig bra og betjeningen var veldig flinke.

Gratis kajakker til utlån på stranden. Strandvolleyball, tennis, basket, fotball, bordtennis og dart. Ungene kjedet seg ikke.

Betjeningen var flinke i engelsk. Det var imi dlertid slettes ikke alle gjestene. Mange russere, italienere, tyskere, østerikere osv. Men det var faktisk bare hyggelig med så mange nasjonaliteter.

Barnedisko hver dag og show av stort sett høy kvalitet hver kveld.

Det eneste halvveis negative er at reisen fra Rhodos by og vannparken er litt lang.

Reiste i juli 2012

Skrevet av:heivas
    26.06.2012

Sport & aktiviteter

Kiotari og hotell Mitsis Rhodos Village ga oss en ferie vi lenge har ventet på. Her hadde vi virkelig ferie. Nydelig vær. Nydelig strand. God mat og drikke. Hyggelige mennesker. Leide oss bil i 3 dager(ca 700 NOK) og dro rundt på øya. Vi kjørte til Prasonisi helt syd på Rhodos, som er windsurfernes mekka. En fryd å se. Deretter kjørte vi til Monolithos Castle som ligger på vestsiden av Rhodos, og dette var også en praktfull opplevelse. Under kjøreturene fant vi oss små badebukter hvor vi kunne avkjøle oss i et turkist hav. Var i Lindos - nydelig. Dro til Golden Beach og badet. Så dette er absolutt å anbefale, vi kommer ihvertfall tilbake:D

Reiste i juni 2012

Skrevet av:jenjen
    19.08.2011

Sport & aktiviteter

Et veldig hyggelig sted, men mangel på engelskkunnskaper hos de ansatte gjorde slik at det ble litt slitsomt og ikke alltid så lett å finne ut av ting. Et stort minus på dette hotellet var/er lite variasjon i buffet, samt at det fløy masse fugler inn og spiste av maten som stod fremme!!!
    Stedet/hote llet er ellers veldig rent og pent, tenker da på uteområdene.
    Kiotari ligger jo litt utenfor noen by, så å leie en bil her er nok smart et par dager så man får sett litt.
    Ellers er det en haug av folk fra Ungaren og Polen, som var veldig høylytte og lot ungene holde på som de selv ville. Dette syns vi ble litt slitsomt i lengden.