Er det reiseledere eller annet personale på alle Vings reisemål?
Er det reiseledere eller annet personale på alle Vings reisemål?
Når du reiser med Ving skal det være enkelt å ha ferie og slappe av. Derfor har vi utviklet en moderne reiselederservice som gir deg mulighet til å kontakte Vings reiseledere når det passer deg.
Du treffer oss på flyplassen når du lander på reisemålet, på våre trefftider på hotellet, og ved behov kan du også avtale et personlig møte på den tiden som passer for deg. Men vår personlige reiselederservice strekker seg lengre enn som så: Både før og i løpet av ferien kan du alltid regne med å få et raskt svar på SMS, e-post og telefon.
Vi kaller det ”Holiday Service 24 hrs”. Du trenger bare å gi oss e-postadressen din og mobilnummeret når du bestiller reisen, så ordner vi resten.
(Når du reiser med rutefly er ikke Vings personale på flyplassen eller på reisemålet/hotellet. Hvis noe uforutsett skulle skje og du trenger hjelp kan du alltid nå oss på telefon 24 timer i døgnet. Det norske nummeret finner du på reisebeviset/billetten).
Hvordan kontakter jeg Ving på reisemålet?